ВПО можуть пройти ідентифікацію за допомогою відеодзвінка до контакт-центру банку
З 30 квітня внутрішньо переміщені особи – клієнти Ощадбанку можуть пройти ідентифікацію особи власника рахунку через відеодзвінок до контакт-центру банку. Йдеться про тих осіб, за рахунками яких встановлено обмеження і які не можуть фізично відвідати відділення банку з об’єктивних причин. Про це повідомляється на сайті Ощадбанку.
Для призначення відеодзвінка необхідно перейти за посиланням й обрати бажані дату та час.
Для відеодзвінка не потрібно вводити свої персональні дані й реквізити платіжної картки (повний номер картки, строк її дії, ПІН-код до неї, одноразові ОТР-паролі для підтвердження операцій з використанням платіжної картки в мережі «Інтернет»).
Наголошуємо! Варто користуватися виключно вказаним посиланням. Після реєстрації кожен отримає подальші детальні інструкції.
За інформацією Міністерства з питань реінтеграції ТОТ України